Vlastně přesněji řečeno poppetek, dle sloganu značky „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“, za kterou stojí Lucie Kalousová. Ta svůj brand začala budovat v roce 2017. Po zdlouhavém procesu vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů spatřila na podzim 2019 světlo módního světa první kolekce s názvem Black Diamond Collection, inspirovaná černým diamantem a jeho dokonalým vzhledem. Následovala limitovaná kolekce Summer Edition, která rozzářila léto 2020. Je unikátní tím, že těla poppetek speciálně pro značku Patrick Poppet zhotovily řemeslnice v Mexiku. Vznikly tradiční ruční metodou splétání plastových pásků. Na podzim loňského roku pak byla uvedena variabilní 3x3 Collection, jež se přizpůsobí potřebám nositelky. Jednu poppetku lze totiž nosit hned třemi způsoby – přes rameno, v pase jako ledvinku nebo jako psaníčko a k němu ladící opasek. Jedná se zkrátka o poppetku, kterou vynosíte při téměř všech příležitostech.
Lucie pracuje jen s těmi nejkvalitnějšími lícovými usněmi a komponenty z Čech a Itálie. Typické pro ni je, že ve své tvorbě kombinuje hladké usně a usně s chlupem, které doplňuje zlatými komponenty. Na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy uvnitř všech celokožených poppetek je dalším poznávacím znamením. Nutno vyzdvihnout, že všechny usně pocházejí z hospodářských zvířat. Kůže tedy nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena. Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Vytvořit jednu poppetku trvá přibližně 2,5 dne poctivé řemeslné práce. Ano, čtete správně, cca 80 % práce jako je krájení, lepení, podšívkování, zažehlování, opracování hran a podobně, probíhá ručně. Přesně tak, jak to kdysi bývalo, protože značka ctí tradice.
Na jaře letošního roku pak Lucie přišla se svým nejnovějším projektem a milou spoluprací. Ambasadorkou jejího brandu se totiž exkluzivně stala Tereza Franc, 1. česká Madame Cognac & Champagne. Při této příležitosti Lucie uvedla autorské obrazy se zbytky usní, které podporují myšlenky zero waste, a také s plíšky od šampaňských, na jejichž tvorbu načerpala inspiraci během dvou let života v Lucembursku. Pokud se chcete dozvědět více o Lucii a její tvorbě, navštivte web www.patrickpoppet.cz. Na jejím blogu se rovněž dozvíte více o nejnovějším projektu, najdete zde certifikáty ke všem usním, s nimiž značka pracuje, a také se dočtete zajímavé informace o tom, jak se kůže zpracovává a na co si dát pozor při koupi kožených produktů. Věřte, že není třeba se tohoto ušlechtilého materiálu obávat. Důležité je se v této problematice umět zorientovat. A pokud stále tápete, jsem tady já a moc ráda vám poradím!
Kabelka Poppetka jako módní doplněk
Vlastně přesněji řečeno poppetek, dle sloganu značky „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“, za kterou stojí Lucie Kalousová. Ta svůj brand začala budovat v roce 2017. Po zdlouhavém procesu vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů spatřila na podzim 2019 světlo módního světa první kolekce s názvem Black Diamond Collection ...
Kreativní ředitel módního domu Chanel Karl Lagerfeld zemřel v noci na 19. února po těžké nemoci ve svých 85 letech, informovala francouzská média. Excentrického módního návrháře dlouhodobě sužovaly zdravotní problémy.
Na český trh po letech zvažování a vyjednávání vstupuje irská oděvní značka Primark. Řetězec s cenově dostupnou módou oznámil, že podepsal nájemní smlouvu pro svůj první obchod v centru Prahy v Květinovém domě na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice. Dokončen má být do května 2020
Ples je příležitost obléct si krásné šaty, zajít si k holiči, nalíčit se, vytáhnout společenskou obuv z botníku a zvolit výraznější šperky.