Představujeme českou značku prémiových kabelek Patrick Poppet

Vlastně přesněji řečeno poppetek, dle sloganu značky „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“, za kterou stojí Lucie Kalousová. Ta svůj brand začala budovat v roce 2017. Po zdlouhavém procesu vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů spatřila na podzim 2019 světlo módního světa první kolekce s názvem Black Diamond Collection, inspirovaná černým diamantem a jeho dokonalým vzhledem. Následovala limitovaná kolekce Summer Edition, která rozzářila léto 2020. Je unikátní tím, že těla poppetek speciálně pro značku Patrick Poppet zhotovily řemeslnice v Mexiku. Vznikly tradiční ruční metodou splétání plastových pásků. Na podzim loňského roku pak byla uvedena variabilní 3x3 Collection, jež se přizpůsobí potřebám nositelky. Jednu poppetku lze totiž nosit hned třemi způsoby – přes rameno, v pase jako ledvinku nebo jako psaníčko a k němu ladící opasek. Jedná se zkrátka o poppetku, kterou vynosíte při téměř všech příležitostech. 

Lucie pracuje jen s těmi nejkvalitnějšími lícovými usněmi a komponenty z Čech a Itálie. Typické pro ni je, že ve své tvorbě kombinuje hladké usně a usně s chlupem, které doplňuje zlatými komponenty. Na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy uvnitř všech celokožených poppetek je dalším poznávacím znamením. Nutno vyzdvihnout, že všechny usně pocházejí z hospodářských zvířat. Kůže tedy nikdy nebyla primární surovinou, pro niž byla zvířata poražena. Čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Vytvořit jednu poppetku trvá přibližně 2,5 dne poctivé řemeslné práce. Ano, čtete správně, cca 80 % práce jako je krájení, lepení, podšívkování, zažehlování, opracování hran a podobně, probíhá ručně. Přesně tak, jak to kdysi bývalo, protože značka ctí tradice.

Na jaře letošního roku pak Lucie přišla se svým nejnovějším projektem a milou spoluprací. Ambasadorkou jejího brandu se totiž exkluzivně stala Tereza Franc, 1. česká Madame Cognac & Champagne. Při této příležitosti Lucie uvedla autorské obrazy se zbytky usní, které podporují myšlenky zero waste, a také s plíšky od šampaňských, na jejichž tvorbu načerpala inspiraci během dvou let života v Lucembursku. Pokud se chcete dozvědět více o Lucii a její tvorbě, navštivte web www.patrickpoppet.cz. Na jejím blogu se rovněž dozvíte více o nejnovějším projektu, najdete zde certifikáty ke všem usním, s nimiž značka pracuje, a také se dočtete zajímavé informace o tom, jak se kůže zpracovává a na co si dát pozor při koupi kožených produktů. Věřte, že není třeba se tohoto ušlechtilého materiálu obávat. Důležité je se v této problematice umět zorientovat. A pokud stále tápete, jsem tady já a moc ráda vám poradím!

 

Poslední články

22/8/2021
Představujeme českou značku prémiových kabelek Patrick Poppet

Kabelka Poppetka jako módní doplněk 

Vlastně přesněji řečeno poppetek, dle sloganu značky „Neděláme kabelky, tvoříme poppetky“, za kterou stojí Lucie Kalousová. Ta svůj brand začala budovat v roce 2017. Po zdlouhavém procesu vývoje prototypů a ladění těch nejmenších detailů spatřila na podzim 2019 světlo módního světa první kolekce s názvem Black Diamond Collection ...

19/2/2019
Zemřel legendární německý návrhář Karl Lagerfeld

Kreativní ředitel módního domu Chanel Karl Lagerfeld zemřel v noci na 19. února po těžké nemoci ve svých 85 letech, informovala francouzská média. Excentrického módního návrháře dlouhodobě sužovaly zdravotní problémy.

31/1/2019
Barvou roku 2019 je korálová

Nebojte se ji zařadit do svého šatníku...

31/1/2019
Irský řetězec s oblečením Primark vstupuje do Česka

Na český trh po letech zvažování a vyjednávání vstupuje irská oděvní značka Primark. Řetězec s cenově dostupnou módou oznámil, že podepsal nájemní smlouvu pro svůj první obchod v centru Prahy v Květinovém domě na rohu Václavského náměstí a Opletalovy ulice. Dokončen má být do května 2020

10/12/2018
RADY & INSPIRACE jak zazářit na plese

Ples je příležitost obléct si krásné šaty, zajít si k holiči, nalíčit se, vytáhnout společenskou obuv z botníku a zvolit výraznější šperky.